Конкурси професійної майстерності

Сертифікати про участь в зимовій олімпіаді На Урок












Сертифікати про участь  в  конкурсі усного рахунку "Прангліміне" на освітній платформі "Міксіке"



Сертифікати про  участь у Всеукраїнському конкурсі навчальних   матеріалів від освітнього проекту «На Урок» 






Творчі сходинки Педагогів Волині 2018 р





І. Вступ
Сьогодення вимагає від педагога бути весь час у пошуку, викликає потребу у пошуку нових форм, які б допомагали зацікавити дітей, розвивати їхній інтелектуальний і творчий потенціал. Зацікавити їх стає все важче. Сьогодні вже неможливо уявити собі сучасний урок без використання інформаційно-комунікаційних технологій: чи то просто створена у PowerPoint навчальна презентація, чи комп’ютерна навчальна програма, або завантажені з мережі Інтернет матеріали. Така ситуація зумовлена не тільки бажанням учителя використовувати  інформаційно-комунікаційні технології в професійній діяльності, а й вимогами  Концепції  Нової української школи   щодо здатності учня використовувати інформаційно-комунікаційні технології та   відповідні засоби для виконання особистісних і суспільно значущих завдань.
«Наша школа традиційно спрямована на підготовку вчителів і викладачів, які можуть викладати у ХХ столітті.  Дитина, яка має інший тип інтелекту, губиться у такому навчальному закладі, якщо її батьки не подбають про те, щоб поза школою вона могла робити щось інакше і вчилася творити», – заявила Л. Гриневич.
 «Пересічна міська дитина у трирічному віці користується планшетом. Вона грається на ньому, бачить рухомі тривимірні моделі. А коли приходить у перший клас, то там лише учителька, дошка і підручник. Тоді починається поступове згасання до пізнання, хіба що педагог своєю величезною енергією і підходами зможе втримати цікавість, але це не триватиме вічно», – зазначила Лілія Гриневич.
Тому на сучасному етапі впровадження Концепції Нової української школи   важливим є  опора  на практичний вчорашній досвід з урахуванням 
Читати далі

Немає коментарів:

Дописати коментар