Сертифікати про участь в зимовій олімпіаді На Урок
Сертифікати про участь в конкурсі усного рахунку "Прангліміне" на освітній платформі "Міксіке"
Сертифікати про участь у Всеукраїнському конкурсі навчальних матеріалів від освітнього проекту «На Урок»
Творчі сходинки Педагогів Волині 2018 р
І. Вступ
Сьогодення
вимагає від педагога бути весь час у пошуку, викликає потребу у пошуку нових
форм, які б допомагали зацікавити дітей, розвивати їхній інтелектуальний і
творчий потенціал. Зацікавити їх стає все важче. Сьогодні вже неможливо уявити
собі сучасний урок без використання інформаційно-комунікаційних технологій: чи
то просто створена у PowerPoint навчальна презентація, чи комп’ютерна навчальна
програма, або завантажені з мережі Інтернет матеріали. Така ситуація зумовлена
не тільки бажанням учителя використовувати
інформаційно-комунікаційні технології в професійній діяльності, а й
вимогами Концепції Нової української школи щодо здатності учня використовувати
інформаційно-комунікаційні технології та
відповідні засоби для виконання особистісних і суспільно значущих
завдань.
«Наша
школа традиційно спрямована на підготовку вчителів і викладачів, які можуть
викладати у ХХ столітті. Дитина, яка має інший тип інтелекту, губиться у такому
навчальному закладі, якщо її батьки не подбають про те, щоб поза школою вона
могла робити щось інакше і вчилася творити», – заявила Л. Гриневич.
«Пересічна міська дитина у трирічному віці
користується планшетом. Вона грається на ньому, бачить рухомі тривимірні
моделі. А коли приходить у перший клас, то там лише учителька, дошка і
підручник. Тоді починається поступове згасання до пізнання, хіба що педагог
своєю величезною енергією і підходами зможе втримати цікавість, але це не
триватиме вічно», – зазначила Лілія Гриневич.
Тому на сучасному етапі впровадження Концепції
Нової української школи важливим є опора
на практичний вчорашній досвід з урахуванням
Читати далі
Читати далі
Немає коментарів:
Дописати коментар